top of page
Bedrijfsfotografie-bedrijfsfotograaf-Corporate-StanKeulen-Limburg-Business-event-Personal-

GROTE PROJECTEN

PLANNING. COMMUNICATIE. UITVOERING.
VOOR FOTOGRAFIEPROJECTEN DIE LANGER DAN EEN DAG DUREN.

 

DE DEFINITIE VAN GROTE PROJECTEN.

Je gaat een groot project opstarten en bent daarbij opzoek naar fotograaf voor professionele beelden? Grootschalige campagnes, (re)brandingsprocessen of
magazines die gevuld moeten worden.
Ik ontvang je aanvraag graag in mijn mailbox.

Met mijn creatieve inzicht leg ik alle gewenste onderwerpen of personen op locatie vast. Maar dat is niet alles. Want bij dergelijke projecten komt alles aan op een strakke planning. Bij omvangrijke klussen is het soms geen overbodige luxe om vooraf met een kop koffie rond de tafel te gaan zitten. Stuur een mailtje of bel gerust. Ik sta je graag te woord.

In het verleden heb ik enorme projecten gedraaid voor grote bedrijven die duizenden kilometers hebben gekost en maanden in beslag hebben genomen.
Vanaf het eerste contact tot het afscheid en vanaf de offerte tot de oplevering; communicatie is key.

Bedrijfsfotografie-bedrijfsfotograaf-Corporate-StanKeulen-Limburg-Business-event-Personal-
Bedrijfsfotografie-bedrijfsfotograaf-Corporate-StanKeulen-Limburg-Business-event-Personal-

MEER DAN ALLEEN VASTLEGGEN.

Wanneer je een project gaat opzetten, zijn kwalitatieve foto’s absoluut onmisbaar.
Daarin is geen ruimte voor middelmatige fotografie.
Het product, de dienst en de personen moeten direct opvallen.
Om die unieke perspectieven te visualiseren, zoek ik naar de meest creatieve invalshoeken en perfectioneer ik het licht tot de foto direct eruit springt.

WAT IS HET TARIEF VAN ONZE AANVRAAG?

Omdat het opstarten van een groot project een pittige opgave kan zijn, help ik je graag op weg.
Voor dergelijke aanvragen bestaan namelijk geen vaste tarieven. Dit is heel specifiek maatwerk.
Daarom zal een offerte altijd op aanvraag zijn.

Daarvoor gaan we een inschatting maken over onder andere:

  • Hoeveel tijd gaat het project in beslag gaat nemen?

  • Hoeveel verschillende onderwerpen dienen er gefotografeerd te worden?

  • Waar moeten we rekening mee houden?

  • Wat zijn de aanleverspecificaties?

  • Hoeveel kilometers worden er verreden?

  • Zijn de locaties geregeld?

  • Moet ik assistentie inhuren om het project te realiseren?

Bedrijfsfotografie-bedrijfsfotograaf-Corporate-StanKeulen-Limburg-Business-event-Personal-
Bedrijfsfotografie-bedrijfsfotograaf-Corporate-StanKeulen-Limburg-Business-event-Personal-

ONDER ANDERE INTERESSANT VOOR:

  • Marketingbureaus

  • Communicatie-afdelingen

  • Reclamebureaus

  • PR-afdelingen

  • Politieke partijen

  • Strategisch vormgevers

  • Uitzendbureaus

  • Grafisch vormgevers

  • Vooraf online brainstormsessie, plan de campagne maken en het beantwoorden van al je vragen
    We gaan voorafgaand aan de shoot samen brainstormen over wat je wensen zijn, waar je de foto’s voor gaat gebruiken, waar we rekening mee moeten houden en het bepalen van de locatie.
  • 1 week levertijd
    Binnen 7 dagen krijg je de shoot aangeleverd per online galerij. Hieruit kun je de bestanden downloaden en ze meteen gebruiken.
  • Extra tip
    Je mag de shoot bij de fiscus opgeven voor de investeringsaftrek, dat vindt je boekhouder leuk. En jij aan het einde van het jaar al helemaal!
  • Vooraf overleg over aantal foto's
    Van tevoren overleggen we hoeveel foto's je nodig hebt en hoeveel tijd dit in beslag zal nemen. Afhankelijk hiervan kan een tarief worden vastgesteld.
  • Kledingadvies
    Je ontvangt per mail een sheet van do’s & don’t’s om zo tot een optimale uitstraling te komen.
  • 200+ bedrijven gingen je voor
    Wat een aantal hè? Soms moet ik zelf mijn wenkbrauwen nog even optrekken als ik erover nadenk. In de afgelopen 12 jaar heb ik meer dan 200 bedrijven mogen voorzien van mijn foto’s. Van startende zzp’ers die hun zichtbaarheid willen vergroten tot business events van grote multinationals. Wie je ook bent en wat je ook doet: ik doe niets liever dan de samenwerking met je aangaan!
  • High-end apparatuur
    Het is mogelijk om te hardlopen zonder hardloopschoenen, maar het wordt wel aanzienlijk comfortabeler als je kwalitatief goed schoeisel draagt. Zo zie ik dat ook met foto-apparatuur. Een goede fotograaf hoeft in principe niet afhankelijk te zijn van dure apparatuur. Maar ik moet te allen tijden 100% kunnen vertrouwen op mijn apparatuur, in elke omstandigheid. Daarom vind ik het belangrijk om altijd te investeren in betrouwbare camera’s en extreem lichtsterke lenzen. Zelfs in de allerslechtste lichtomstandigheden kan ik uit de voeten. Donkere zalen, gekleurde lichten, bewolking, flitsen verboden; allemaal geen enkel probleem. Dát is het voordeel van 12 jaar ervaring.
  • Duidelijke en snelle communicatie
    Ik streef altijd ernaar om klanten zo duidelijk en snel mogelijk te informeren. Contact opnemen kan per mail, telefoon, WhatsApp of social media. Er worden concrete afspraken gemaakt en ik communiceer duidelijk wat ik nodig heb vanuit jouw kant. Soms is het nodig om van tevoren te brainstormen. Als dat zo is, plannen we een video-call in.
  • Maatwerk
    Elk bedrijf is anders. Gelukkig maar! Dat betekent dat ik maatwerk aanbied voor iedere klant. Ik houd rekening met jullie huisstijl, de werkzaamheden die jullie verrichten en de mogelijkheden qua ruimte. Ik informeer van tevoren waar jullie de foto’s voor gaan gebruiken, zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Een horizontale foto voor een magazinecover wordt bijvoorbeeld al lastig ;)
  • Hoge klanttevredenheid
    Met 4,7 van de 5,0 sterren op Google geniet ik een zeer hoge klanttevredenheid, waar ik erg trots op ben. Niet voor niets dat het merendeel van de opdrachtgevers vroeg of laat terugkeert! Ik werk niet vóór jullie, maar mét jullie. Ik denk met jullie mee en zorg voor een fantastisch eindproduct.
  • 12+ jaar ervaring
    De basis van mijn fotografie-bedrijf ligt al in 2012. Sindsdien heb ik ontzettend veel bedrijven blij mogen maken met mijn reportages. Na een vierjarige vakopleiding in de fotografie heb ik mijn bedrijf uitgebreid en mijn expertise gericht op bedrijfsfotografie. Iemand die zijn vak verstaat dus. Dat laat ik maar al te graag óók aan jouw bedrijf zien!
  • Reden 4
    Uitstekende voorbereiding, zowel in het klantcontact als bij de uitvoering.
  • Reden 2
    Alles voor het beste licht, zelfs als dat onmenselijke tijden betreft.
  • Reden 5
    Duidelijke communicatie richting opdrachtgevers, geportretteerden en andere belanghebbenden.
  • Reden 1
    Flexibel en meedenkend in het plan van aanpak.
  • Reden 3
    Creativiteit en doelgerichtheid heeft altijd prioriteit.
  • Reden 6
    Evalueert met de opdrachtgever of het product naar wens is.
  • Reden 7
    Wereldwijd beschikbaar.

WAAROM KIEZEN VOOR STAN?

bottom of page